V letu 2020 je čas, da začnete razmišljati o tem, katere strategije spletnega trženja bodo za vaše podjetje najbolj učinkovite. Možnosti je veliko in težko je vedeti, kje začeti. Vendar ne skrbite – tu smo, da vam pomagamo.
Tukaj je pet najboljših strategij spletnega trženja za leto 2020:
Ena najpomembnejših stvari, ki jih lahko naredite za svoje podjetje, je, da poskrbite za visoko uvrstitev svojega spletnega mesta v rezultatih iskalnikov. Večina ljudi namreč pri iskanju nečesa na spletu nikoli ne gre dlje od prve strani rezultatov. Če vas ni na prvi strani, zamujate veliko potencialnih strank. Na srečo obstajajo načini za izboljšanje SEO (optimizacija za iskalnike) vašega spletnega mesta. Pogovorite se s spletnim razvijalcem o spremembah na vašem spletnem mestu, da se bo med rezultati pojavljalo višje. Vložite lahko tudi v ciljno usmerjene kampanje AdWords, da bo vaše spletno mesto doseglo več ljudi.
Družbeni mediji so eno najmočnejših orodij spletnega trženja, ki jih imate na voljo – in v letu 2020 bodo postali le še pomembnejši. Poskrbite, da boste imeli aktivne račune v družabnih medijih na vseh glavnih platformah (Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn itd.) in da boste redno objavljali svežo vsebino. Sodelujte tudi z drugimi uporabniki in ne pozabite promovirati svojega podjetja na osebnih računih, da bodo ljudje vedeli, kaj počnete in kako vas lahko najdejo.
Video vsebine so bolj priljubljene kot kdaj koli prej in tudi v letu 2020 ne bodo nikamor odšle. Če želite doseči širše občinstvo in se s potencialnimi strankami povezati na globlji ravni, razmislite o vključitvi videa v svojo strategijo trženja. Ni treba, da se na vse pretege ukvarjate z izdelavo videoposnetkov na ravni Hollywooda – ustvarite le nekaj, kar je informativno, zabavno in pomembno za vaše podjetje. Malo truda je pri tem lahko zelo koristno.
Odličen način za večjo prepoznavnost vašega podjetja je pisanje gostujočih prispevkov na blogih za druga spletna mesta v vaši panogi. Ko napišete gostujočo objavo, lahko vključite povezavo do svojega spletnega mesta (običajno v biografiji avtorja). To ljudem pomaga, da izvedo več o vašem delu, in se sčasoma vrne v Google, kar malce izboljša tudi SEO vašega spletnega mesta. Pazite le, da pišete kakovostno vsebino, ki je pomembna za spletno mesto, za katerega pišete gostujoči blog – sicer se jim je ne bo splačalo objaviti.
Če je digitalno oglaševanje pravilno izvedeno, je lahko izjemno učinkovit način za doseganje novih strank in rast podjetja, vendar zahteva nekaj začetnih naložb. Obstaja veliko različnih vrst digitalnega oglaševanja (oglasne pasice, Googlovi oglasi, oglasi na Facebooku itd.), zato je treba predhodno opraviti nekaj raziskav, da boste lahko ugotovili, katera možnost bo najbolj ustrezala vam in vašemu proračunu. Ko se odločite za vrsto oglaševalske kampanje, poskrbite, da boste jasno opredelili svoje cilje, da boste lahko pozneje natančno izmerili njen uspeh
Vsa podjetja, ki iščejo smernice glede svoje strategije spletnega trženja za leto 2020, naj ta prispevek uporabijo kot izhodišče! Če boste upoštevali tukaj navedene nasvete, si boste zagotovili dober položaj za uspeh v naslednjem letu!